Tuesday, September 15, 2009

Lama... Buka Puasa... Shopping Raya

dah 2 tahun lebih aku tinggalkan blog ni.. bila sekarang kengkawan start ber'blog' , semangat aku nak mula balik blog semakin tinggi... ingat nak ber'blog' guna blogdrive tapi cam payah je nak upload gambar...2 tahun aku tinggalkan blog ni, aku dah kawen setahun lebih ngan Muhammad Nazir dan dah ada sorang anak lelaki, Adam Naufal yg umurnya 6 bulan setengah... banyakkan perubahan... sekarang tinggal kat Kota Perdana, Seri Kembangan

Berbuka Puasa di Rumah Sha & Wan

Sabtu lepas (12Sept 2009) aku buka puasa kat umah Sha Desa Serdang...Sha ajak aku sefamily, siti, bakal tunang siti, kam, nani, sepupu dia n adik angkat wan... cam seronok je..sebabnya biasa org akan buka puasa kat luar beramai2... tp ni kami buka puasa dirumah sha... macam2 lauk ada... aku bawa tom yam ngan pengat pisang... yang lain dorang masak kat umah sha...ada bawal sweet sour, kangkung goreng belacan, murtabak, air bandung, air kosong, air oren, hati ayam goreng, kuih muih, kurma, kek batik, cucur pisang... masa berbuka makan nasi... lepas solat baru makan pengat pisang... lepak2 kejap... dalam kul 9 lebih baru aku n hubby balik

Shopping Baju Melayu Hubby n Adam

Ahad tu dalam kul 10 lebih kuar gi Putrajaya cari baju melayu hubby n adam... pegi kat jualan barang raya kat presint 2... ermmm tak banyak sangat la...last2 buat keputusan gi Komplex PKNS shah alam... kat sana sure banyak baju raya... cuma harga la kena pandai tawar... sampai shah alam terus cari parking kat SACC Mall... nasib baik terus dapat.. tak yah pusing2 banyak kali...sambil nak kuar dari SACC tgk gak la baju yg dijual kat Centre SACC tu... mak ai mahalnya... baju melayu after discount RM280... kain biasa je... terus gi komplex PKNS...ramainya org...round2 dapat la baju melayu adam... memang ingat nak beli kaler biru sebab baju aku biru n merah... tapi merah tak siap lagi... tanpa pikir panjang terus je beli rm28 lepas tawar... cari baju hubby plak... ada kaler biru n dah siap tawar harga... last2 hubby tak berkenan kain dia... last2 dapat, tapi..... kaler merah hati harga rm120 lepas tawar... huhuhu dah tak sama... ermmm tak pe baju adam bleh cari lagi... lagipun Jumaat ni aku dah cuti... lepas beli tu patah balik ke SACC... rehat jap... sekali terpandang Noraliah Lee ~ Vee ~ x-wife aziz m.osman... dia ngan anak2 n maybe kekasih barunya or dah kawen pun ngan lelaki tu... leka tgk budak2 tiup belon utk dapatkan hamper ray... pastu baru balik...

No comments:

Post a Comment