Thursday, September 17, 2009

Raya

MAIDIN SUMMIT & KOMPLEX PKNS SHAH ALAM

Semalam balik je keje terus amik hubby kat umah g Maidin Summit...tujuan utama nak cari baju melayu adam warna merah... sampai je kat Sunway Pyramid jem... tp still gerak perlahan...sampai Maidin dalam kul 6 lebih... round2 kat bawah tgk baju... pastu naik atas tgk2 kat luar kot2 ada org jual baju melayu budak kecik... tak de... hubby terus ajak masuk maidin... tgk punya belek, tak de saiz n warna... terus ubah rancangan...

after break fast kat food court maidin hubby gi solat...then terus gerak ke Komplex PKNS shah alam... kat sana sure ada sebab baju melayu biru adam beli kat sana... sampai sana dok cari parking... orang ramai giler... hujan plak tu... memula masuk je komplex PNKS tu terus gi amik hubby punya rubber stamp n business card... pastu gi cari baju adam... jumpa kat dalam salah satu butik... huhuhu harga pun ok..mampu beli la... siap suh potong tangan n kaki seluar sebab labuh sangat...

dah dapat baju adam kitaorg round2... hubby nak beli butang baju melayu plak... aku gi tgk tudung... aku cukup la tak berkenan tudung adik beradik tiri tudung jenis arini tu...cam indon!!! walaupun fesyen sekarang... belum terbuka lagi hati nak pakai tudung tu...aku cam biasa tudung kaler putih jadi pilihan... hubby beli butang baju melayu adam sekali...

BALIK RUMAH

nak balik tu baru teringat nak cari tempat bayar tiket parking... redah balik org ramai2 tu... huhuhuhu... kuar dari tu terus balik umah...sampai umah kul 10.30pm... adam dah ngantuk... sementara tunggu adam nak tido aku try check account.. nak tgk bonus yg RM250 tu dah masuk blum... tak bleh check plak... tak pe la tunggu pagi nanti la...

HARI NI AKU START CUTI

pagi ni terus check account...Alhamdulillah dah masuk... ingat kan tak dapat... sebabnya en. A**** kat ASO tak dapat...sebabnya kami ni kumpulan profesional n pengurusan gred B... tapi alhamdulillah dapat... dapat la aku meneruskan niat utk duit tu...

hari ni dah rancang nak kemas umah... siap uruskan adam, aku tgk internet jap... pastu baru vacuum rumah, mop, sidai kain... jap lagi nak ready masak plak...

esok aku balik umah mak... tahun ni giliran raya umah aku... dekat je kat pj... huhuhu...hubby pun cuti tak lama.. insyaAllah lepas raya balik balik kuala kangsar umah mertua...

No comments:

Post a Comment