Wednesday, September 16, 2009

Pagi ni...

huhuhu pagi ni aku dah siap2 nak gi keje, nak amik adam bawa masuk dlam kereta tgk dia dah muntah... ermmm before tu ayahnye tukarkan pampers dia kencing abis kena baju... kena la cuci muntah dia dulu... aku settlekan adam, hubby settlekan tilam adam... sekali check dia dah rebak... ermmm terus sengseng lengan baju cuci n mandikan terus... huhuhu jam dan kul 7.10am... aku suruh hubby pegi dulu takut dia lewat tp dia tolak... ermmm siap mandi, kelam kabut aku pakaikan baju adam... sampai berpeluh2... huhuhu... sian hubby tunggu lama....

dalam kereta mata adam dah kuyu je... agaknya angin kot perut dia... tp hubby dah bagi susu kul 5.30am lepas kami sahur... last2 adam tidor gak on the way ke rumah org jaga dia.. at last aku sampai UPM kul 7.41am..kira awal gak lagi.. hubby pun sampai tempat keje dia before 7.45am... dia masuk keje 7.45am... jalan pun dah start lengang... biasa kalau lewat je kuar umah utk gi keje sure jem...

No comments:

Post a Comment